1. WARUNKI OGÓLNE
Niniejsze Warunki Sprzedaży dotyczą umów zawieranych między firmą DACPOL Sp. z o.o., z siedzibą: ul. Puławska 34, 05-500 Piaseczno (firma DACPOL ) a jej Klientami (z zastrzeżeniem punktu X). Warunki te mogą ulec zmianie jedynie w przypadku, gdy zostanie zawarta pisemna umowa pomiędzy firmą DACPOL a upoważnionym pracownikiem Klienta.

2. ZAMÓWIENIA
Firma DACPOL  realizuje zamówienia składane faksem, e-mailem, telefonicznie, pocztą, za pośrednictwem sklepu internetowego lub osobiście w siedzibie firmy.

Pierwsze zamówienie składane w firmie DACPOL  powinno być przesłane mailem i zawierać następujące informacje:
- Nazwa i adres firmy,
- Nr telefonu do firmy,
- Nr NIP,
- Nazwisko osoby składającej zamówienie z nr telefonu
(do wykorzystania w celu wyjaśnienia ew. wątpliwości),
- E-mail,
- Nr kom,
- Numer Katalogowy i Nr producenta,
- Ilość zamawianego towaru,
- Dane do umieszczenia na fakturze – gdy inne niż dane Zamawiającego,
- Adres dostarczenia towaru – gdy inny niż adres Zamawiającego,
- Sposób transportu.

W celu usprawnienia obsługi zamówień zachęcamy do wypełniania formularza, którego wzór znajduje się w Katalogu i na stronie www.dacpol.com.pl lub przesłania zamówienia w innej formie podając ww. informacje. Wypełniony i podpisany formularz przez osobę upoważnioną do składania zamówień należy przesłać do firmy DACPOL .

Jeżeli po dokonaniu zamówienia za pomocą telefonu, e-maila lub strony www przesyłają Państwo zamówienie pisemne, prosimy umieścić na nim w wyraźny sposób adnotacje: "Potwierdzenie zamówienia złożonego dnia .........". W przeciwnym razie zamówienie takie może być traktowane jako kolejne.

Na życzenie Klienta firma DACPOL  wysyła pocztą elektroniczną lub faksem potwierdzenie, które zawiera informacje o rodzaju i ilości zamówionego towaru, cenach oraz terminie realizacji.

Firma DACPOL  zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia zamówienia, jeżeli Klient zalega z płatnościami lub jego sytuacja prawna lub finansowa może powodować problemy z dokonaniem płatności w przyszłości.

Firma DACPOL przyjmuje również zlecenia na niestandardowe towary realizowane na indywidualne zamówienia. W tym celu prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży.

3. CENY
Ceny znajdujące się w Katalogu są cenami NETTO w PLN i mają jedynie charakter informacyjny oraz nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do rokowań w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Obowiązującą ceną sprzedaży jest cena z dnia wysyłki towaru lub cena potwierdzona pisemnie przez upoważnionego pracownika firmy DACPOL  (zgodnie z procedurą opisana w punkcie II. Zamówienia). Ceny podane w Katalogu nie zawierają kosztów transportu. Koszty transportu są umieszczane jako odrębna pozycja na fakturze.

Firma DACPOL  zastrzega sobie możliwość zmiany cen w wypadku zaistnienia okoliczności, na które nie ma wpływu (tj. zmiany cen na rynkach światowych, kursów walut, przepisów podatkowych i inne).Każdy z Klientów firmy DACPOL  ma prawo negocjowania warunków przy zakupach hurtowych, tj. takich, w których ilość zamawianego produktu przekracza maksymalną ilość określoną w Katalogu. W tym celu prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży.

4. WARUNKI PŁATNOŚCI
Podstawową formą płatności stosowaną przez firmę DACPOL jest pobranie przy odbiorze lub potwierdzona przedpłata w formie przelewu bankowego. Inne formy płatności zależą od wielkości i cykliczności realizowanych zamówień. W celu zmiany warunków płatności prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży. Klient zobowiązany jest do terminowego uregulowania należności, gdyż w przeciwnym razie firma DACPOL  zastrzega sobie prawo do naliczenia odsetek karnych w ustawowej wysokości.

5. WARUNKI DOSTAWY
Sprzedaż odbywa się na terenie firmy DACPOL  lub jest realizowana w formie wysyłkowej poprzez wyspecjalizowaną firmę kurierską albo za pośrednictwem Poczty Polskiej. Standardowy termin realizacji zamówienia to ok. 1-2 dni roboczych. Dostawy realizowane są w dni robocze.

W przypadku, gdy chwilowo brak jest jakiegoś produktu w magazynie, firma DACPOL  informuje o tym Zamawiającego, określając przybliżony termin dostawy brakujących artykułów. Po uzgodnieniu z Klientem firma DACPOL  wydaje towary będące w magazynie, natomiast brakujący będzie dosłany kolejną przesyłką po uzupełnieniu zapasów. W takim przypadku Klient ponosi koszty jedynie pierwszej przesyłki.

Do każdej przesyłki krajowej o wadze do 30 kg dolicza się zryczałtowaną opłatę za transport..

Koszty przesyłek powyżej 30 kg oraz międzynarodowych są ustalane każdorazowo z Działem Sprzedaży.

Firma DACPOL  zastrzega sobie możliwość zmiany ceny dostawy w przypadku zaistnienia okoliczności, na które nie ma wpływu.

Istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru z magazynu firmy DACPOL  w Piasecznie k. Warszawy. W takim wypadku Kupujący jest zobowiązany odebrać towar w ciągu 7 dni od daty otrzymania z firmy DACPOL  powiadomienia o gotowości towaru do odbioru, w przeciwnym razie DACPOL  wystawi fakturę zobowiązującą do zapłaty za zamówiony towar.

Do zamówień, których wartość nie przekracza 100 PLN netto doliczane są koszty obsługi przesyłki w wysokości 20 PLN netto.

Kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki z towarem bezpośrednio po jej otrzymaniu.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu należy:

- Zgłosić zaistniały fakt przedstawicielowi firmy spedycyjnej w trakcie odbioru towaru .
- Sporządzić protokół przy udziale przedstawiciela firmy kurierskiej.
- Telefonicznie lub mailem powiadomić Dział Sprzedaży firmy DACPOL .

Jeżeli kurier nie zastanie osoby upoważnionej do odbioru przesyłki pozostawi awizo. W takiej sytuacji Klient jest zobowiązany odebrać przesyłkę z oddziału firmy kurierskiej.

Czas realizacji zamówień niestandardowych jest każdorazowo uzgadniany z Klientem przez Dział Sprzedaży.

6. PROCEDURA REKLAMACYJNA I GWARANCJE
Wszelkie uwagi dotyczące jakości sprzedawanych przez firmę DACPOL  produktów, sposobu obsługi i niezgodności ilościowych między stanem faktycznym a fakturą, prosimy zgłaszać do Działu Sprzedaży. Reklamacje powinny być składane w formie pisemnej w ciągu pięciu dni roboczych po otrzymaniu towaru lub niezwłocznie po ujawnieniu ukrytych wad, jednak nie później niż rok od daty sprzedaży. Gdy przesyłka jest uszkodzona w momencie dotarcia do odbiorcy, zgłasza on to w formie pisemnej przedstawicielowi firmy kurierskiej zgodnie z punktem V.

Po otrzymaniu paczki ze zwróconym towarem, firma DACPOL  bada zasadność danej reklamacji i w przypadku jej uznania dostarczy towar wolny od wad lub odsyła pieniądze przelewem bankowym. Prosimy pamiętać, by wraz z przesyłką reklamacyjną dostarczyć dokładny opis przyczyn reklamacji, kopię dokumentu zakupu oraz numer konta bankowego z danymi adresowymi.

Zwracany towar nie może nosić śladów używania lub zniszczenia.

Jeśli urządzenie nie posiada pełnego wyposażenia nie będzie możliwa ani wymiana takiego sprzętu na inny o podobnych parametrach, ani tym bardziej korekta dokumentu zakupu i zwrot pieniędzy.

Reklamowane produkty wraz z kopią wszystkich towarzyszących im dokumentów są dostarczane do siedziby firmy DACPOL  na koszt i ryzyko Klienta.

Kupującemu nie przysługuje prawo zwrotu lub zamiany towarów niestandardowych, które nie należą do normalnego asortymentu firmy.

7. SIŁA WYŻSZA
W przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a które uniemożliwiają lub utrudniają wywiązanie się przez firmę DACPOL z przyjętych przez nią zobowiązań, firma jest zwolniona od zobowiązań wynikających z niniejszych Warunków Sprzedaży w czasie trwania takich okoliczności.

8. OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
Firma DACPOL , nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niedotrzymania terminu dostawy, dostarczenia produktów o parametrach innych niż te zawarte w katalogu, niedostarczenia produktu lub zmiany cen.

Firma DACPOL  nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody wywołane wadliwym działaniem towarów, w tym m.in. za straty materialne w majątku Klienta, utratę korzyści finansowych, utratę danych.

Firma DACPOL  nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z wstrzymania produkcji, utraty zysku lub strat pośrednich, powstające w wyniku niedostarczenia odpowiedniego towaru w danym terminie.

Firma DACPOL  nie ponosi odpowiedzialności za szkody na osobie lub mieniu spowodowane przez dostarczony towar, które nastąpiły po wydaniu towaru z magazynu w celu dalszego transportu do Klienta.

Firma DACPOL  nie ponosi odpowiedzialności za błędy powstałe w czasie składu i druku katalogu oraz błędy w załączonej dokumentacji technicznej.

Wykorzystywanie materiałów zawartych w katalogu, a w szczególności zdjęć, opisów, formy graficznej oraz sposobu prezentacji, wymaga zgody firmy DACPOL .

9. ZASTRZEŻENIA PRAWNE
Zastrzeżenie prawa własności – firma DACPOL zastrzega sobie prawo własności towaru do chwili otrzymania pełnej zapłaty za towar. Przed dokonaniem pełnej zapłaty za towar, Klientowi nie przysługuje, bez pisemnej zgody firmy DACPOL , prawo dysponowania tym towarem w sposób, który mógłby spowodować zagrożenie lub obciążenie prawa własności towaru przysługującego firmie DACPOL .

Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są wyłącznie w celach informacyjnych.

Publikowane w Katalogu dane techniczne produktów są danymi skrótowymi i jako takie nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z Działem Sprzedaży

10. ZASADY SPRZEDAŻY DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH
W przypadku sprzedaży Klientom będącym osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej, niniejsze warunki stosuje się wyłącznie w przypadkach nieuregulowanych bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.

11. SPORY, ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRAWNA
Wszelkie spory między stronami w pierwszej kolejności będą rozwiązywane polubownie.
W ostatecznym przypadku rozstrzygane będą na gruncie prawa polskiego w sądzie właściwym ze względu na siedzibę firmy DACPOL .


Strona głównaStrona główna

Koszyk  

jest pusty

Promocje

Aktualnie brak promocji

Kontakt

Tel. 22 70 35 210
Tel. 22 70 35 180
Mob. +48 600 393 625
plomby@dacpol.com.pl

Nowe produkty

Brak nowych produktów na tą chwilę